Θρίλερ σε σκηνοθεσία Ντένη Ηλιάδη η ταινία Buzzheart, με τους Εβελίνα Παπούλια, Γιώργο Λιάντο, Κωνσταντίνα Μεσσήνη, Κλαούντιο Κάγια.
Ο Αργύρης γνωρίζει τη Μαίρη σε ένα ινστιτούτο μασάζ που προσφέρει έξτρα περιποίηση στους πελάτες του. Ο Αργύρης ερωτεύεται τη Μαίρη μετά το τέλος της συνεδρίας και της ζητά να βγουν. Η Μαίρη προσκαλεί τον Αργύρη να περάσουν μαζί με τους γονείς της το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στο εξοχικό τους. Οι γονείς της Μαίρης αποφασίζουν να περάσουν τον Αργύρη από μια σειρά δοκιμασιών ώστε να διαπιστώσουν εάν είναι ο κατάλληλος σύντροφος για την κόρη τους.
Σκοτεινό, μυστηριώδες και με μια εξαιρετική κεντρική ιδέα, το “Buzzheart” ισοδυναμεί με εγκλεισμό σε ένα δαντικό καθαρτήριο αυτοτιμωρίας και μαζί μια απέλπιδα αναζήτηση για λύτρωση. Ο Ντένης Ηλιάδης, επιστρέφει στα πάτρια κινηματογραφικά εδάφη με μια ταινία ελληνόφωνη αλλά όχι “ελληνική”, καθώς η όψη, η αισθητική, η παραγωγή και η εκτέλεση δεν συγχρωτίζονται με καμία από τις ντόπιες παθογένειες του σινεμά. Προσωπική υπόθεση του δημιουργού της, καθώς υπογράφει και το δομημένο σε σύλληψη, ντεκουπάζ και εξέλιξη σενάριο, η ταινία σε κατεβάζει στα τάρταρα της ψυχής των ηρώων της, καθώς γεννά σταδιακά ένα περιβάλλον αγωνίας και ζόφου, χωρίς να καταφεύγει σε δόκιμα και οικεία τρυκ για να προκαλέσει τρομάρα στον θεατή.
Γιατί να το πράξει άλλωστε εφόσον υπάρχει το παγωμένο αλλά τόσο ευγενικό χαμόγελο της Εβελίνας Παπούλια όταν υποδέχεται τον υπό αίρεση φίλο της κόρης της; Είναι ακριβώς αυτό το χαμόγελο, αυτό το βλέμμα και αυτή η αστική ευγένεια που ενεργοποιούν τον συναγερμό επιβίωσης, καθιστώντας την απειλή κατάφορη εξ αρχής.
Υπέροχη στον ρόλο της υπερπροστατευτικής, σνομπ αλλά πάντοτε καθώς πρέπει ελληνίδας μάνας που θα έκανε τα πάντα για το παιδί της, η Σάντρα, τέως ψυχολόγος και νυν διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων, αποκτά ουσία και υπόσταση μέσα από μια ερμηνεία που η Εβελίνα Παπούλια καθορίζει από το πρώτο της δευτερόλεπτο στην οθόνη, για να την εξελίξει σταδιακά, με εγκράτεια και έλεγχο στην έκφραση, αποκαλύπτοντας τις όψεις και τους υπαινιγμούς που συμπληρώνουν τα κομμάτια του παζλ.
Με το σενάριο της ταινίας να μας ταυτίζει αναγκαστικά με την οπτική του Αργύρη, σαν να είμαστε εμείς οι καλεσμένοι σε αυτό το σπιτικό, λαμβάνουμε τα ίδια ακατέργαστα και απροσδιόριστα σήματα και από την πλευρά του πατέρα. Ακλόνητος και συμπαγής ο Γιώργος Λιάντος, προσδίδει στον ρόλο την πατρική αυστηρότητα που απαιτείται, παράλληλα με τη φιλική συμπεριφορά της αντροπαρέας και με βλέμμα που ταξιδεύει από τη συμπάθεια και την αποδοχή, μέχρι την αποστροφή και τη χλεύη.
Σαγηνευτική και μυστηριώδης, η Κωνσταντίνα Μεσσήνη ελίσσεται με ξεχωριστή άνεση και πιστότητα στο διττό του χαρακτήρα της, ενώ αλάνθαστη είναι η επιλογή του πρωτοεμφανιζόμενου στη μεγάλη οθόνη Κλαούντιο Κάγια, στο πρόσωπο και τη φωνή του οποίου ο αθώος, αφελής αλλά κατά έναν παράξενο τρόπο αφοσιωμένος μέσα στον πανικό του Αργύρης αποκτά ζωή και ύπαρξη. Ο Έβαν Μαραγουδάκης στη διεύθυνση φωτογραφίας συνθέτει την κλειστοφοβική και συναισθηματικής χρωματικής παλέτας ατμόσφαιρα της ταινίας, την οποία κόβει και ράβει με τον κατάλληλο χρονισμό το μοντάζ της Σμάρως Παπαευαγγέλου.
Το “Buzzheart” σε τρομάζει, σε εγκλωβίζει, αστειεύεται με τα στερεότυπα, απειλεί και γοητεύει από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.