Μην ξεχνάτε ότι το κομμωτήριο είναι “το καφενείο” της γυναίκας, οπότε πάμε να δούμε τι πρέπει να προσέξετε….
1)Σημαντικό ρόλο παίζει η είσοδος, μην εμπιστεύεστε βιτρίνες προϊόντων μεταπώλησης και βιτρινοπροσφορές. Απλοί οι λόγοι…ή θέλουν να σας πουλήσουν προϊόντα ή υστερούν τεχνικά και σας πλασάρουν χαμηλές τιμές σαν “φάκα”.
2)Ο χώρος να σας “προσφέρει” θετική ενέργεια, να είναι καθαρός και προσεγμένος στις σύγχρονες εποχές. Αν ένας άνθρωπος είναι κακόγουστος στο decor, δε μπορεί να έχει γούστο στα μαλλιά.
3)Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εργασία, σας παίρνει συνέντευξη. Κάνει προτάσεις και σας ενημερώνει για τον χρόνο παραμονής στο κομμωτήριο, το συνολικό κόστος και την συχνότητα ανανέωσης της διαδικασίας.
4)Σε περίπτωση τεχνικής εργασίας, απαιτείστε να φτιάξει την βαφή μπροστά σας για να είστε σίγουροι/ες οτι χρησιμοποιεί την εταιρία που σας ανέφερε και όχι κάτι υποδεέστερο. 5)Οφείλει να σας λύσει την παραμικρή απορία και καμιά απορία δεν είναι χαζή.
6)Σας κουρεύει όσο κανονίσατε εξ αρχής και όχι περισσότερο επειδή έτσι το έκρινε από μόνος του….
7)Δεν σας παρατάει σε μια γωνιά είτε είστε σε αναμονή είτε περιποιείται τα μαλλιά σας φροντίζει να έχετε κάτι να πιείτε, να ξεφυλλίσετε ένα περιοδικό και γενικά να περάσει ο χρόνος σας ευχάριστα.
8)Σας ενημερώνει για τα προϊόντα που χρησιμοποιεί αλλά δεν σας “πιέζει” να αγοράσετε.
Υ.Γ.1.Φροντίστε να έχετε σταθερό κομμωτήριο για να γνωρίζουν το ιστορικό της τρίχας σας και τα γούστα σας
Υ.Γ2.Αν είναι κουτσομπόλα/ης για τους άλλους, θα είναι και για εσάς…..